Продукція. Результати

З моменту заснування корпорація «Тієнс» позиціонує себе як незалежний бренд.

В створення та розробку гідного іміджу були вкладені великі фінансові кошти. Компанія дорожить репутацією бренду і наполегливо працює над його популяризацією на міжнародному рівні.

У травні 2007 року був проведений ребрендинг. Під час конференції, присвяченій питанням стратегії глобального бренду, був представлений новий логотип і стратегія розвитку.

На сьогоднішній день бренд TIENS, торгові марки TS (TimeShadow), DiCHO зареєстровані в більш ніж 100 країнах. Крім того, компанія зареєструвала свої бренди в «Мадридською системою міжнародної реєстрації знаків», «Європейському союзі реєстрації товарного знака», «Африканської організації інтелектуальної власності» і т. Д. Торгова марка корпорації «Тяньши» TIENS вже отримала високу оцінку як відомого бренду головного управління промисловості та торгівлі Китаю.

Робота корпорації «Тяньши» зі створення бренду отримала визнання з боку багатьох авторитетних організацій:

– в 2010 році корпорація «Тяньши» була удостоєна почесного занесення під номером 22 в списку 500 кращих приватних підприємств Китаю;

– «Підприємство, яка зробила внесок в справу глобалізації брендів китайських підприємств»;

– «Впливовий міжнародний бренд галузі оздоровчої продукції»;

– в 2007 році почесне звання «Бренд року (оздоровча продукція) Китаю на світовому ринку»;

– «500 кращих брендів Азії»;

– «10 підприємств з кращими брендами галузі оздоровчої продукції Азії».

Вартість бренду була оцінена в 11 058 млрд юанів.